צחוק הוא התרופה הטובה ביותר במרוץ החיים

החיים של כולנו הם עמוסים מאד ואנו מרגישים לא אחת שאנחנו נמצאים במרוץ החיים שלא משאיר לנו זמן למנוחה ולרגיעה.

סדר היום שלנו

לוח הזמנים של כל אחד מאתנו הוא שונה, יש צעירים שלומדים ולכן עסוקים מאד לאורך שעות בלימודים במכללות ובאוניברסיטאות, הם גם לומדים לאחר מכן בבית וגם מתכוננים למבחנים. אחרים עובדים במשך שעות ארוכות כל יום. בעלי המשפחות עסוקים לאורך כל היום בנושאים רבים שקשורים לילדים ורבים מהם עסוקים גם בטיפול בהוריהם המבוגרים.

בלוח הזמנים הצפוף והאין סופי, כל אחד מחפש אי של שקט ושל שפיות ולכן קיימת חשיבות רבה לצאת מדי פעם בערב לבית קפה, לטיול, לחברים או לכל מקום אחר כדי לשבור את השגרה ולהתרענן. הפעילות הזו תוסיף רבות לחיוניות של כל אדם לאור הפעולות האלו שהן יוצאות דופן ותורמות לו רבות.

רכישת כרטיסים להופעה איכותית

אחת הדרכים המוצלחות ביותר כדי ליצור אווירה טובה היא לקנות כרטיסים למופע מעולה של סטנדאפיסט או סטנדאפיסטית שהם שנונים ומדברים על נושאים שמתייחסים למעשה לכל אחד מהצופים בקהל. כאשר הנושאים הם יום יומיים כמו יחסים בינו לבינה, נושאים הקשורים למקומות העבודה, לילדים, לחוגים, לטלוויזיה ועוד, אלו תחומים שהם בעלי קווים משותפים לכולם ולכן כל אחד מהצופים חש שמדברים עליו והוא מזדהה עם כל אחד מהסיפורים.

רגעי הצחוק הרבים במהלך הופעת סטנדאפ יוצרים אושר רב אצל כל הצופים, הם חשים התרוממות רוח, שוכחים את כל מה שעבר עליהם במהלך היום, אם הם כעסו בעבודה, אם הילדים שגעו אותם, או אם בילו שעתיים בפקקים בדרך חזרה מהעבודה. עכשיו הם מרוכזים במופע המוצלח ולא אכפת להם משום דבר. הם רוצים שההופעה הזו תימשך לעד ושהם ימשיכו לצחוק שוב ושוב כי ברור להם שהצחוק הוא התרופה הטובה ביותר, כדי לשבור את השגרה ועבור שיפור במצב הרוח.

לצחוק במרוץ החיים

החשיבות של הצחוק במרוץ החיים

החיים של כל אחד מאתנו הם לא פשוטים, כל אחד סוחב על הכתפיים שלו אין ספור עניינים שהוא מטפל בהם ולכן הראש מלא בהם. אך לאור החשיבות הרבה של הצחוק, מאד כדאי לשלב אותו ככל האפשר בחיי היום יום שלנו.

בשיחות עם קולגות בעבודה, תמיד כדאי להכניס הומור, לתת איזה משפט מצחיק ונחמד. הדבר יעלה חיוך על פניהם של כולם, זה יוצר רגע של שלווה ורוגע ומאחד את כולם. כך גם עם הילדים, חשוב לשלב כמה שיותר רגעי צחוק ואושר כדי שידעו ליהנות מהדברים הקטנים אך החשובים ביותר של החיים.

ורגעי צחוק אמיתיים ומרוכזים אפשר לפגוש במופעי סטנדאפ נהדרים שמתקיימים בכל רחבי הארץ. אז במקום לבלות עוד ערב נורמטיבי, כדאי לקנות כרטיסים להפתיע את בן הזוג, להתלבש יפה ולצאת להופעה. כאשר מצב עולה בעקבות התכנים בהופעה, אין ספק שזה שווה את המאמץ.

המאמר פורסם באדיבות פורטל הבריאות https://be-bari.com/

שתפו:

מאמרים אחרונים